Vyzkoušejte si nás! Pro nové klienty sleva na 2 měsíce ve výši 15 %
Zabezpečujeme kompletní administrativu při nástupu a odchodu zaměstnanců;
nastavujeme veškeré údaje nového zaměstnavatele do mzdového programu;
měsíčně zpracováváme mzdy rovnoměrné i nerovnoměrné pracovní doby, včetně zaměstnanců vedených na DPP a DPČ;
připravujeme veškeré výkazy pro správu sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, pro finanční úřad, statistický úřad, úřad práce a podobně;
spravujeme exekuce, insolvence, nemocenské dávky a další;
zastupujeme vás v komunikaci se všemi institucemi, včetně součinnosti v případě kontroly;
zabezpečujeme celý proces sběru dat, přípravu, distribuci a poradenství v souvislosti s ročním zúčtováním daně vašich zaměstnanců;
zpracováváme roční výstupy jakožto vyúčtování zálohové a srážkové daně, roční evidenční listy důchodového pojištění a další;
ohlašujeme plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením;
archivujeme vaši mzdovou agendu;
tvoříme specifické výkazy na základě vaší potřeby;
pravidelně sledujeme změny v legislativě a garantujeme vám správnost a včasnost účtování mezd a odvodů;
nabízíme vám mzdovou konzultaci a poradenství nejen ve složitějších mzdových případech.