Vyzkoušejte si nás! Pro nové klienty sleva na 2 měsíce ve výši 15 %
Spravujeme personální složky zaměstnanců, jejich archivaci a skartaci dle požadavků platné legislativy a vašich firemních směrnic;
připravujeme pracovněprávní dokumenty při veškerých změnách pracovních vztahů, včetně pracovní smlouvy;
tvoříme a jsme pro vás odbornou podporou v oblasti vašich interních směrnic a dalších dokumentů;
zajišťujeme celý administrativní proces při nástupu zaměstnanců, jakožto přihlášení u všech úřadů a institucí, potřebný pracovněprávní servis i správu dat ve vašich systémech;
poskytujeme podporu vašich zaměstnanců a vystavujeme různá potvrzení a dokumenty dle požadavků zaměstnanců;
spravujeme systém potřebných školení, jako je BOZP/PO, zdravotní prohlídky, evidence certifikátů a osvědčení;
staráme se o zvyšování kvalifikace vašich zaměstnanců;
jsme pro vás podporou při udržení zaměstnanců;
zajišťujeme a spravujeme nejrůznější benefitní systémy, cafeterie, stravenky, stravenkový paušál, Multisport karty a další;
připravujeme pravidelné i ad hoc HR reporty dle požadavku managementu firmy;
vytváříme kalkulace nákladů na jednotlivé zaměstnance, popřípadě střediska dle vaší potřeby;
zabezpečujeme kompletní administrativu při odchodu zaměstnance zahrnující potřebné odhlášení, přípravu i podpis pracovněprávní a další výstupní dokumentace;
nabízíme vám asistenci a pomoc při obsazování nových pracovních míst;
jsme tu pro vás v rámci pracovněprávního poradenství, a to nejen při přijímání či propouštění zaměstnanců, ale i při řešení soudních sporů, jednání s odbory a dalších složitějších případů.