Vyzkoušejte si nás! Pro nové klienty sleva na 2 měsíce ve výši 15 %
Účtujeme všechny operace na základě podkladů;
kompletně zabezpečujeme proces vystavování, distribuce a účtování faktur;
řídíme a vymáháme pohledávky;
řídíme a plánujeme hotovost, připravujeme pravidelné výkazy pro rozhodování;
spravujeme bankovní účty, připravujeme a realizujeme platby;
komunikujeme se třetími stranami – dodavateli, zákazníky a obchodními partnery;
připravujeme výkazy a reporty;
připravujeme reporting podle konkrétních požadavků;
zpracováváme kompletní daňovou agendu;
zastupujeme vás v komunikaci se státními institucemi;
zpracováváme roční účetní závěrky;
připravujeme a podáváme daňové přiznání;
vypracováváme výroční zprávy;
spolupracujeme s vámi v době auditu a připravujeme podklady pro auditory;
vypracováváme konsolidované účetní závěrky;
zastupujeme vás v případě daňové kontroly.